|
|
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
貼紙相機'  | 分類:
| |
今日我發現左1樣野
幾可愛嫁!!.自恋嘅朋友你
地有福啦!!呵呵..姐系中2
影貼紙相果d...呵呵
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
發現的東西是:::貼紙相機'
等我教你點用啦!!.呵呵
1}首先按::http://www.puricute.com/
2}之後按::CREATE PURICUTE{{睇圖^v^}}
  3}按::BROWSR....{睇圖}

4},,睇圖
5}完成品'
,,,好花-口-''
p.s.有咩唔明可以留cm問我^_^!!
-3-1定要c0mment問-3-..msn我唔會答你!..-3-|
比cm我><..唔好做衰人t^t..
| TIME:2008-08-01 12:04 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
呵呵..THX CM'
@V@你有無睇我留比你嘅c0mment'-v- Posted at 2008-08-01 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
蹾咩字黎/口\?!
thx..你嘅cm'
Posted at 2008-08-01 11:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM 到..... =] 你個blog 好令呀..... !!! ^^ thx sd 左個網俾我... 等我可以正想....哈=]
|
網主回覆
thx.你個cm'@v@'
Posted at 2008-08-01 01:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lok413 於 2008-08-01 01:05 AM 發表:
老婆... 我1左也...我經過一番努力之後... 終於黎到呢道.為了的,也是跟你留一小個CM仔`` 係咪抵錫呢~?哈.xdddddddd!
|
網主回覆
系好抵錫^0^..真乖><"
你有無用@@_?
Posted at 2008-08-01 01:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|