|
|
2008 年 10 月 1 日 星期三  |
開心的1天吧!  | 分類:
| |
今天去了旦旦的家^__^.旦旦嘅屋企好大又好令'
今日我系旦旦屋企;;差d仆街-_____-;茄睇住我差d仆街嘅過程.
佢好想笑;;我刀1樣.@v@.不過旦旦講緊電話;;佢明明系間房講電話;
不過好似聽到我地嘅笑聲;就出黎;做動作叫我地收聲^___^'令我仲
更加想笑;;哈哈;;我今日見到佢細佬;_^_佢細佬吾知系唔系驚左我?!
可能我太熱情;;所以嚇親佢-___-' i'm so sorry.
待續...
| TIME:2008-10-01 07:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
哈哈哈 !! 你仆街嗰陣... 真係好好笑...=D 好好玩呀..今日...
|
|
|