|
|
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
對吾住.  | 分類:
| |
最近我傷害了很多人T___T'.請原諒我吧!;
良;;對吾住;;系我唔岩系我錯;[ 系我令你第1次
比女飛;[[我們還是朋友嗎?!.___.
鋒;對吾住;;v___v;;其實我知你對我點;;不過
我還是當你是我的哥哥;]其實我知道[她們]十分
喜歡你的;你甘令仔@__@;我們還是好兄妹的?
馬;對吾住;[最近我好吾開心;我應該拎你黎發脾氣
t3t;原諒我吧!.雖然我吾知你有無講大話....不過算吧.
我們還是好朋友嗎?!^___^
睿;對吾住;;[我知你對我點v__v不過我還是對你沒有感
覺的;[ 我不是說過我們是朋友嗎?!@___@'
王八蛋;對吾住v__v;雖然吾知點解講對吾住;[不過還是
對吾住..
唉唉唉唉.;[好吾開心;;t^t..點解我d友情因為[愛情]就大改變v__v
系我嘅錯;系我對你地吾住v___v 吾想再理甘多野啦/__\
| TIME:2008-10-04 01:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
茵:) 於 2008-10-06 09:11 PM 發表:
cM`
|
|
|
鋒 於 2008-10-05 10:45 AM 發表:
其實我1d都唔想做你牙哥,我只係想做... 我會1直等你,我都等你等左1年幾啦,我 可以等你
|
|
|
CM. 要開心ah^_^ 吾好為左呢d朋友既愛情而吾開心ah^__^ 你仲有好多個朋友. 包括我ah^__^
|
|
|
♥Manna v3v 於 2008-10-04 01:44 PM 發表:
coMMent;D 要天天開心過xd;
|
|
|