|
|
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
怕羞@__@'  | 分類:
| |
@___@好似好耐無打bl0g啦;[ i am sorry^__^'原諒
我嘅懶惰吧@^@'
-___-UNSEEN得果5分;[死人牙SIR
嬲死你囉-33-
呵呵呵.;]我發現我最近我好幸福;@3@
呵呵呵';]有1半系因為茄同y0同橙燈[海情]成日搞難gag
整到我笑;]哈哈@v@諗返都好好笑;]仲有1半當然系因為佢啦^__^.
呵呵呵.佢系星期六;日有掛住我牙;]原來我無0n;]可以令到你甘答
甘我下次刀唔0n先@3@.呵呵呵,,
今日你叫我打比你-33-講真我想打;[不過我問d野好難開口t3t
[怕羞x__x'甘我刀系女仔黎嫁]所以我刀系唔打比你t__t'
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
其實自大狂=]msn個名系唔系講緊我呢?!@__@
我想知道@v@!請系msn同我講啦^___^
吾該黎過嘅人刀留個`cm啦
睇完就走;[知吾知甘樣好黑人憎嫁!!過份...
| TIME:2008-10-07 04:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
魚旦 於 2008-10-07 08:57 PM 發表:
CM
|
|
|
海產 於 2008-10-07 08:52 PM 發表:
comment=)
|
|
|
kwAn`XD 於 2008-10-07 07:13 PM 發表:
cmcm^v^
|
|
|
K12K 於 2008-10-07 06:55 PM 發表:
cM-0- 我一D都唔過份 hehe=) because 我有cM給你XDD
|
|
|