|
|
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
2008-10-10  | 分類:
| |
今日膠恩好衰-___-因為佢叫隻狗做xxx(我個名字)
-___-之後仲叫我做膠莉\33/;我1d刀唔膠的xp
對不對@__@??!{某:十分對)呵呵.
********************************************************
我數學拎左39/65分;;同鐘b1樣的.__.
之後到放學的時候;]原來你是等我的@v@
呵呵呵呵呵呵.好鬼開心
@__@唔想打添@^@;]我又開始懶惰了
膠恩十分膠;;膠莉不是膠@_@
3蚊4粒魚旦;;哈哈哈
| TIME:2008-10-10 07:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K12K 於 2008-10-11 08:03 PM 發表:
cM唷-]
|
|
|
樂仔` 於 2008-10-11 12:49 AM 發表:
你一d刀唔膠.......(..^0^自己笑緊)
|
|
|
yclkk 於 2008-10-10 11:40 PM 發表:
yo姐講先架/_\ 我叫莫撚恩丫xp
|
|
|