|
|
2008 年 10 月 11 日 星期六  |
武俠梁祝  | 分類:
| |
今天同茄去了沙田看<武俠梁祝>;]
本來諗住刀應該唔會好睇得去邊.
點知...好鬼死好睇囉;;睇到喊t3t.
唉!最後佢地好可憐v__v..搞刀我
依加好鐘意吳尊@_@'.
朋友.[武俠梁祝]值得睇的@_@v
我愛草頭師叔;佢好鬼正XD
********************************************************
之後去食野;]食完野就去左無印良品買下野.
點知見到橙橙同筠筠^__^.佢地見唔到我地;呵呵呵
之後返大埔;到左新達.好掛住佢T^T..之後茄話去影
貼紙相;所以坐K12去影-___-今次影到唔知想點=.=
之後返到屋企已經7點幾了;]就食飯@_@'.
**********************THE END*************************
P,S;;最近見到D圓圓嘅野;刀會諗起佢@_@'
會無啦啦掛住佢V___V...我真的是戀愛中毒l-v-
恭喜星星打籃球賽win了@_<;;]我覺得好有面子!!
呵呵呵.下次記得叫我去睇@_@
| TIME:2008-10-11 11:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yclkk 於 2008-10-12 07:27 PM 發表:
唉`嘉莉.. 因為某D野煩到我想死丫/_\
|
網主回覆
其實我刀估到系咩@_@'
唔好甘@v@我同你1齊分擔
Posted at 2008-10-12 07:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|