|
|
2008 年 10 月 19 日 星期日  |
攰._.  | 分類:
| |
今日...攰死我/___\
今日10幾果時肥城同李嘉俊打電話;;叫我快d去圖書館
所以我11;30衣服刀換就去左圖書館;[[我著住訓教3去街-_-'']]
唉!!1路做;;做到2點幾;]就去左新達m記食野;;食完野差不多3點幾
;就去左俊屋企玩bb.玩大2;之後落去籃球場搵牙星;]不過入去籃球場
要先過左1個牆;不過我太矮t3t,,所以過唔到牆;[牙星就由籃球場跳出黎
;慢慢扶我上去;;之後又扶我落黎;]好彩有牙星t_t'如果唔系我仆街得啦;.
之後我睇到籃球場有肥強;豬西;牙星;肥城;肥仔俊;牙彭{唔系彭彭)系到打籃球
玩左1陣之後;]就回家了;]
| TIME:2008-10-19 08:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K12K 於 2008-10-21 07:55 PM 發表:
cm`
|
|
|
黎了也不cm.... = = "' 你去左邊個籃球場牙,, 要又上又落..
|
網主回覆
我有留cm的-3-;只是我1留就出現
Not Found
The requested URL /blog.php was not found on this server.
Apache/2.2.8 (Fedora) Server at www.qooza.hk Port 80
-___-你明白嗎?!
我刀唔系好知-_-'你住邊嫁??!
Posted at 2008-10-20 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|