您已經停留了

tea01
暱稱: 嘉莉:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
日誌統計
文章總數: 111
留言總數: 554
今日人氣: 1
累積人氣: 12844
2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天

 
麵包超人*] 分類:
 
 

今日系考試最後1日;]所以考完當然去玩啦!!xd

去左沙田睇劇2個劇;[HSM3+爆粗BAND友]

HSM3;勁好睇;;好中2聽D歌^___^b

d人好令仔/好令女*v*.

之後去左無印買野;;買完野去行下街;]

影左1d相;;

我*+雞欣=)

y0姐+莫yan

莫yan;]xd

雞欣*

yoyo;莫小yan

以上的麵包超人刀是d  baby用嘅口水堅-_-'

之後去睇爆粗band友; 我1睇就諗起雞欣

個頭;;原來佢個頭有名;]仲知就笑死我啦!!

^___^今天好好玩;]


 
         
TIME:2008-11-06 10:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tea01 的日誌)


candyhi6280 於 2008-11-09 10:13 PM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



foolish0boy 於 2008-11-09 09:06 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



florablythe 於 2008-11-09 08:06 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



krista81 於 2008-11-09 06:59 PM 發表:
CM^__________^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokyiut 於 2008-11-09 03:44 PM 發表:
cm_cm"
me ar`
la la lu!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yclkk 於 2008-11-09 02:43 PM 發表:
下面d公仔好得意xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yclkk 於 2008-11-08 05:00 PM 發表:
CM-v-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenny0827 於 2008-11-07 06:40 PM 發表:
comment=]
雞欣個麵包超人放得好[是正]呀^____^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo123235 於 2008-11-06 11:28 PM 發表:
cm =]
哈哈 !!我有公開猥瑣頭 !!
我同松山研一個頭...差唔多....
哈哈 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
Espana Compr... (CesWeme)
每月文章