|
|
2008 年 11 月 6 日 星期四  |
麵包超人*]  | 分類:
| |
今日系考試最後1日;]所以考完當然去玩啦!!xd
去左沙田睇劇2個劇;[HSM3+爆粗BAND友]
HSM3;勁好睇;;好中2聽D歌^___^b
d人好令仔/好令女*v*.
之後去左無印買野;;買完野去行下街;]
影左1d相;;
我*+雞欣=)
y0姐+莫yan
莫yan;]xd
雞欣*
yoyo;莫小yan
以上的麵包超人刀是d baby用嘅口水堅-_-'
之後去睇爆粗band友; 我1睇就諗起雞欣
個頭;;原來佢個頭有名;]仲知就笑死我啦!!
^___^今天好好玩;]
| TIME:2008-11-06 10:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yclkk 於 2008-11-09 02:43 PM 發表:
下面d公仔好得意xd
|
|
|
yclkk 於 2008-11-08 05:00 PM 發表:
CM-v-'
|
|
|
comment=] 雞欣個麵包超人放得好[是正]呀^____^
|
|
|
cm =] 哈哈 !!我有公開猥瑣頭 !! 我同松山研一個頭...差唔多.... 哈哈 !!
|
|
|