|
|
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
2008-11-12  | 分類:
| |
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
最近成日帶住牙峰織比我嘅頸巾.{米白色)
1路帶1路諗返起;我當初織比你
果條黑色頸巾;吾知你有無帶呢!?
不過我估吾到你1個男仔竟然識織.
我諗你應該系問你媽咪點織;
雖然好似織錯左;不過我覺得好暖.^__^
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
家政整[皇后蛋糕]十分成功;]
下次post番d相[蛋糕]
嘻嘻^___^第1次甘成功的
我有請人食的;;d人話好味過上次好多.v.
____________________分格線___________________
放學;又見到魚旦@_@'
1路行1路傾1d無聊野;]'
之後就返到屋企了=)
♥您對我的愛還未夠多 否則熱情怎會那麼快過!;3
♥可否先當好友 在您傷心時至少能夠為您伸出手;>
| TIME:2008-11-12 06:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
m0kyan` 於 2008-11-13 05:51 PM 發表:
我梗系了解妳架XD 甘而家妳吾系我丫嫂.甘咪姐系家姐@口@ 死得啦xddd 有個痴痴地既家姐-_____-v
|
|
|
cm =] 選擇這步...是對的... 對大家都好.... 你都唔需要覺得自己好衰... 因為大家都明白... 而且他也不是係所喜歡的類型...
好好利用你休息的;14天吧 !! =] (講錯野..唔好意思 !)
|
網主回覆
__^__信吾信我吾再做神手牙啦!!!
@v@呵呵呵!!好明顯系威脅緊您.
-___-
Posted at 2008-11-13 05:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
權 於 2008-11-12 08:09 PM 發表:
咪係囉!相愛都唔撚可以1齊 你咪原諒鋒哥囉!除左你可以做我哋 ~呀嫂,其他人都唔撚可以囉。你之前 同鋒哥1齊,對我哋最好就得你囉。雖然 煮D麵好難食,不過我哋D兄弟第1個食女人煮D野 (除左老母之外),我哋班兄弟第1次(食女人野)就咁樣比撚左你. 呀嫂~你做撚番我哋呀嫂啦!
|
網主回覆
吾好污染我個BLOG\皿/
吾好打粗口喔!!!
好難煮咩/__\?!
我襯托不起你們的大佬.
Posted at 2008-11-12 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
m0kyan` 於 2008-11-12 07:52 PM 發表:
嘉莉._. 幸福真系要自己爭取`有d野真系吾好拖! 拖得耐對妳.對佢都吾好.同埋我睇得出系妳心目中佢並吾系妳最愛既人. 呢d系我以局外人既身份睇到既野=]
仲有.妳睇下妳最尾戈句野.同我戈qz上面戈句系一樣架囉xd
|
網主回覆
你真的了解我喔!!
想不到是1樣的@@' Posted at 2008-11-12 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
原來條頸巾係佢織比你GE,[溫暖牌] comment=]
|
網主回覆
@_@'';你又識佢?!?
Posted at 2008-11-12 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
鋒 於 2008-11-12 07:16 PM 發表:
其實我都有帶你織比我果條頸巾,仲有 你隻手D CREAM 嘅香味。點解相愛,唔可以 1齊?
|
網主回覆
因為我覺得我好衰.我襯你吾起.
Posted at 2008-11-12 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|