|
|
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
baby'=)  | 分類:
| |
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日同baby;雞欣;魚旦食lunch.
由於baby經常爆難gag;令到雞欣笑死.
之後去左baby屋企;因為要拎眼鏡.
之後就番到學校.
放學;雞欣黎我屋企;我教佢
笑談福建話=)
雞欣聽到笑死.
仲話好笑過陳皓生.
當然啦!!xd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
post相先=),

{我整嘅皇后蛋糕^__^好好味的}

打喊露.___.'zz好可愛>3<
| TIME:2008-11-13 06:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K12K 於 2008-11-13 08:23 PM 發表:
cm`
|
|
|