|
|
2008 年 12 月 16 日 星期二  |
喊大哂.  | 分類:
| |
今日爸爸媽媽返大陸/___\
哥哥又去溫書.;;所以屋企得我1個人
唉,,,1個人時;諗野刀諗得好多..
搞刀自己又喊.=( 今日上堂已經
想喊:( 好彩無喊.{{我真堅強v__v}}
不過系屋企就喊;;真眼淺..v3v
今日買左聖誕禮物比雞欣
希望佢真系中2啦/__\
| TIME:2008-12-16 10:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K12K 於 2008-12-18 09:18 PM 發表:
cm`
|
|
|
cm =] thank you so much !!!! =D 我好鐘意呀...真係好多謝你 !!! 唔好咁唔開心la...我知道你好快就冇事的了 ! + 油呀 !!! ^v^ 唉..e + 頭[行]送咩比你..唉 ~ -___-"
|
網主回覆
XP ;)
中2就好啦^V^.!!
Posted at 2008-12-17 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|