|
|
2008 年 12 月 23 日 星期二  |
2008-12-23  | 分類:
| |
屋企人又嘈交: (
牙哥就去人屋企訓.
我就病到嘔.
唉. 對依個家好失望
吾想返屋企/_\
離家出走也許是1個好方法..
******************************
Merry ChR!STMas` 祝1年索過1年=)
成績愈來愈好;搵到1個好情人X)
| TIME:2008-12-23 04:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K12K 於 2008-12-29 01:08 AM 發表:
|
|
|
lok413 於 2008-12-26 12:53 AM 發表:
老婆!COMMENT FOR U!*v* merry christmas呀傻婆, 開心d啦,就黎又大一歲架啦{又老一年xd} 唔好成日玩心情呀!有乜野要同我講呀!知唔知呀?!?!
|
|
|
BabA18 於 2008-12-25 10:55 PM 發表:
MERRY X'MAS! COMMEMT` =]
|
|
|
K12K 於 2008-12-25 05:31 PM 發表:
merry x' mas
|
|
|