|
|
2009 年 1 月 11 日 星期日  |
生日=(  | 分類:
| |
其實我系鐘意基佬囉=__=
朋友;你再估到沒有嫁.
明白嗎?!
吾好再估啦=__=
| TIME:2009-01-10 04:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K12K 於 2009-01-22 12:04 PM 發表:
cm`
|
|
|
lok413 於 2009-01-18 12:31 AM 發表:
comment to my wife* i am so sorry that. 係我諗大左.對唔住.但係我原本係冇果個心..求信任我,如最初,!
|
|
|