|
|
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
2009-03-21  | 分類:
| |
最近發生左好多好多事.
雖然他向我表白;但自問自己沒有喜歡他.
他在我心中只是1位很重要的朋友.
他最近告訴我1樣消息,,消息令到我;不能
忍住著哭.在'03/20'我終於哭了.1天之內,,
哭了3次.真利害=__='
唉.其實我覺得好像欺騙他;;我不想這樣做.
雖然你們都認為這樣對他是好的;但當他
知道我們這樣做;會有如何的想法?!
唉唉唉.,,,好煩牙.: (
| TIME:2009-03-21 07:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM =] 講又唔好..唔講又唔好.. 真係好煩.. 但e+佢都當到係lo.. 唔通再同佢講番事實呀 !? 好咩bor.. -___-
|
|
|
yclkk 於 2009-03-21 08:03 PM 發表:
佢冇事咪好囉.
|
|
|