|
|
2009 年 3 月 22 日 星期日  |
2009-03-22  | 分類:
| |
唉.我覺得我自己好無用,,成日只系識得喊.喊.喊
乜刀做唔到. 之前明明自己同自己講好左.
吾可以比人睇到自己喊;更加吾可以系學校喊.
就算要喊,,刀定要返到屋企先喊,,
點知,,原來乜都忍吾到...就喊左出黎.
唉!!!其實我發現自己吾系想像中甘堅強:(
自己真系真系好差/︿\.
L.K.L你真系好無用.乜刀幫吾到手.t~t正垃圾
| TIME:2009-03-22 08:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你唔係垃圾丫`-3- 唔好再咁諗啦~` c0mment`=)
|
|
|
5好將自己當成垃圾 每個人都有自己嘅用處 冇人係冇用嫁!
|
|
|
yclkk 於 2009-03-22 08:50 PM 發表:
lkl. 你係咪當我冇道;我話你有用就有用. 吾準你甘諗丫;傻仔!:D 最多你吾開心我比你met塊面啦:) 1定要笑^v^
|
|
|