5 DAY!*
今天沒有什麼特別` 去左旅行社個茶會`
上去個時唔識用部LIFT`-V-"
現今科技真先進` 竟然可以入LIFT之前係出面禁定你要去幾樓`-0-
去到個時都6:30` 咪坐低等` 拎左D野食`
個條友仔好似想等齊人咁WOR` 答9都仲唔開始`\ _ /
好在我帶左本書上去睇姐`-0-"
答12先開始`=0= 個人懶GAG咁`="=
聽到答半走得` 真無聊`-0-
去左元朗食飯` 飲左半杯BEER` 正!` 不過唔夠喉`-3-"
番到屋企睇漫畫` 喂喂喂!` 有睇開漫畫既朋友!` 醫龍好好睇丫!`>V< 睇下啦!`
|