§◎※《~每天看見你開心~也值得漫天振奮~》※◎
1
telescope
暱稱: 《星宿》
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
《亡國~~從此放棄》
《求你告訴我~~我的不...
《話我知~~決定沒有錯...
如果你唔介意∼∼我會...
《為君進一步~只是退千...
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
YAN之板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 44
今日人氣: 77
累積人氣: 1942
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


《有關今日行程》 分類: 未分類

今日我於10:30起身,因為要趕往教會靈修。之後先知有事,所以取消左,下兩個星期先再有。所以我同呀波就係到等到14:00o既聚會開始。

首先係詩歌敬拜,我最鐘意果首就係《雲上太陽》,如果想知歌詞和聽下,可以去呢個網頁→http://www.skhcyss.edu.hk/it-school/homepage/s001085/hymnbook/The_sun_over_the_clouds.htm

其實我覺得如果太認真研究天文,一定會同耶穌基督產生一定o既衝突。因為最終o既目標,都會去到一個問題。就係點解會有太空?太空係點樣產生?當然我唔會相信天文學的論點,宇宙係由big bang而產生,因為根本不可信,點解會導致呢個爆炸??難道是無中生有??如果他朝,我有改變呢個諗法,就表示我已經找出基督的不可信之處。

由我正式學天文學開始,就已經立志想做一位天文學家。呢個諗法開始時,當然有不少人堅持反對我無可能做到,當然我都有咁諗過,因為當中唔單只是天文,而是與math和physics扯上一定的關係。不過我知道都有人會支持我,我的小學老師、知己、朋友、同好等,都對我有信心。可是這四年的天文學習歷程,所學的知識還不到我預期的百分五十。呢d可能係因為,我不斷停留在初步之中,根本就無上進的意識,因為再學上去,將會是MAT滿是的書。近日才可以進學呢方面,發覺數學都很有趣,原來不是我想像中的難處。說明左一d野:未經嘗試的事,不要說是苦的,不要說是不可能的,總要憑著信心和耐性,那事將不是不可能的。願主保守~奉耶穌基督的聖名,呀門。

早期詩:

【星晨】(黃俊軒)

星晨無可真,

處處有星晨。

心在天文中,

可此中結人。

今日大氣透明度:2/10

大氣穩定度:1/5

觀星指數:1/10






訪客留言 (返回 telescope 的日誌)


▋°×口牙﹏欣↘ 於 2005-10-18 07:25 PM 發表:
=0=咪就係你囉∼!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



▋°×口牙﹏欣↘ 於 2005-10-17 09:51 PM 發表:
唱還唱∼
我要豬豬同我一齊唱架∼>w<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

????邊個尼嫁??
Posted at 2005-10-17 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



▋°×口牙﹏欣↘ 於 2005-10-16 04:56 PM 發表:
我都識唱〔雲上太陽〕E首歌架∼>.<
搵日我得閒∼
心情又令∼
又記得點唱∼(有時我會唔記得.......)
就唱比你聽la∼
不過我唱得〔嫲嫲〕地∼-.-’’
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係至好喎~
Posted at 2005-10-16 05:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]