§◎※《~每天看見你開心~也值得漫天振奮~》※◎
1
telescope
暱稱: 《星宿》
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
《亡國~~從此放棄》
《求你告訴我~~我的不...
《話我知~~決定沒有錯...
如果你唔介意∼∼我會...
《為君進一步~只是退千...
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
YAN之板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 44
今日人氣: 4
累積人氣: 1760
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天


要結束的~~始終也結束了~~ 愉快 分類: 未分類

《情思上》
君已傾於人,
此情萬里深。
情深無比重,
萬方獨情人。
此刻吾情心,
歸於怨由人。
但願天時盡,
卻是連君心。
此刻何時盡?
萬日無一刻。

《思君於之試夜》
黑夜星空照航程,
君上還在府中思。
試問山後何處愛?
一夜轉回夕陽時。

人世間~要結束的~~始終也會結束。
可是結束後~又會再次經歷新的事。
一切也都是像海中的波浪~~一波未平~一波又起~
可是又怎可以停止這一切風波嗎?不只是心裡的應許~而是在乎一切是否真心~
波浪起伏~全由風開始~~心中的困惑~~亦都是來自於事~
情也皆善~~言也皆善~~有時一個決定~或許會影響一切的構思~~
隨遇而安~~還是過份《質》著~~全部都是由這一秒開始~~
(睇完呢篇野~~再睇返開頭果兩首詩~~我諗會明得更多)






訪客留言 (返回 telescope 的日誌)


telescope 於 2006-02-26 08:10 PM 發表:
RE:琳b

當然唔係啦~~~點會當你死呢?
只係有你果日...我就無打到日記
唔見你~又無野提你o既~~就有打日記~
所以先咁~~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



[[///*琳b,,..;" 於 2006-02-25 09:18 PM 發表:
喂**朱育威!!!
做乜冇見你係日記提過我嫁**
難道你當我死的嗎??!
哼**太過份了...
我最起碼都有係日記到提下你丫..
雖然提得最多哥個係劉學賢***
你冇良心呀"又唔幫我留言*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



王康..* 於 2005-12-23 06:38 PM 發表:
咁我如果同你講:我係鐘意啊sir呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我雖然唔鼓勵人地去搞師生戀~~~但經過今日之後~~我發現原來有好多野~~我係完全無經歷過~~有好多愛~~都會令我混亂和煩憂。不過最重要o既係~~自己點樣去選擇同決定~~每一步都好重要~~~師生戀在好多人眼中~~係一件唔好o既事~~但諗深一層~~~有d咩唔好呢?可能都無咩人可以講到幾多~~愛一個人唔係等價嫁!!!愛一個人~~並唔係在呼身份~~而係個心究竟係咪真係愛~~~只要你敢肯定一切~~我都相信~~你會有更好o既抉擇~~~一定會
Posted at 2005-12-27 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



王康而* 於 2005-12-17 10:15 PM 發表:
誰叫我偏偏愛上了他?
明知這段感情沒可能,
但為何我對他心中的那團火至今還沒熄滅?
是否我對他愛得大深乎?
還是我的愚蠢呢?
愛一個人,是否很苦?
 
 
你可能會問我,我愛的人是誰人..
這是不能說的..如果你知道什麼是忘年戀...我想你是知道的..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如果愛佢~~做咩唔去追求??無野係無可能~~因為無人會知道將來會點~~~~守等一個人~~並唔係愚蠢~~反之可能係真誠的表現~~始終都係一句→天下無不散之延席~~~

如果你知道當年我係點愛她~~~可能又會知道咩叫《見而求不得~~失之復不回》
Posted at 2005-12-21 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]