| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 27 日 星期日  |
謝謝尒們..  |
分類: 未分類 |
今日7點幾,,丫媽叫左我起身,,
係咪太早ar,,算la,,出去hea下la,,
一hea,,就hea到8點4,,哇,,我刻換3,,
飛去台山街市,,嗚,,冇人濕我,,得我一個人,,
之後入左嘉翠麗,,婆婆尒避免太早,,
跟住著3la,,下,,5係下哇,,要我著L碼,,
算LA,,冇人肯同我換LA,,
之後C詠就鬧某位2工叫佢5好食早餐,,
THEN C詠同丫蔡,,狂叫我同佢地傾計..丫婆尒竟然5濕我,,
之後丫蔡叫我去揾第二個,,好!!婆婆仲於濕我LA,,
好,,上車LA,,C詠狂話我5講野,,仲話我"斯文"←有骨加,,
落車見到丫富,,中間略,,
完,,上車送丫婆走,,
去到嘉翠麗先知佢係冇車帶我地番會,,
之後因為有人5番得會,,所以總結住先,,
C詠講野有骨加,,個M.C講小小野,,就比佢串,,
之後C詠就開始鬧我LA,不過其實冇乜野,,只不過係有小小串人成份姐..
佢地一聽到C詠鬧我,,就既刻幫我解話,,所以C詠先冇再鬧,,好彩姐..
之後就走LA,,諗住要自己一個塔車LA,,點知佢地話車埋我,,哈途中有講有笑..
佢地超火超5据比C詠鬧,,一直講一直講,,講到番會刀未講完,,個個刀話,,5好比我地早過C詠佢地,,
哈,,之後就一路笑,,不過好快就要開始分享,,有個係講國語,,佢好主動同我講野.,等我發揮下我D國語先,,
班男仔狂係到教佢講粗口,,真係抵死,,一直同佢翻譯,,笑死,,佢明一半5明一半,之後,,就填表,,
我5知著咩碼好,,問丫碧,,佢好似有D5知咩既感覺,,
個個係到交換MSN,,佢地刀有問我,,5知佢地明5明我寫咩呢??
之後交會費,,
太多謝今日幫過我既人,,
特別今日主動同我講野戈班人,,
哈,,仲有丫富AR,,5係我就悶死LA,,
|
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
| 嗚,,冇事加,, |
分類: 未分類 |
20/09
8點幾身..嗚..明明人地10點先夠鐘加..
之後去塔車,,見到+瑜妹佢地,,
嗚,,好暈ar,,冷氣咪鬼吹住我la,,暈死la..今日好多人ar
之後撞到好多刀係課程既人,,不過我全部刀5認得..
哈,,原來有個係sandy,,佢5叫我我刀5認得佢..做左我一堂leader我刀5認得佢,,我太懷la
一直聽,,,d藥太極la,,好想訓教ar,,條利又痛,,5想講野..個個刀咁cool..5濕人,,悶死la
點解,,明明我係物料加,,嗚,,妳地可以咁對我,,搞到得我一個係其他,,嗚,,算la,,,鬼叫自己同佢地冇野講咩,,
之後去食野,,鳴..5好再鬧la,,我真係有咳lo,,我5係握妳個lo,,我引夠la..病重要比妳懷疑,,鳴,,,係真個lo,,
哈又見到+瑜妹..太有緣la..
之後就番hm,,
21/09
唉,,停課第3日,,
真係悶死人la
日日就係度等人放學add我,,
嗚,,一直等,,又訓5著,,頭又痛,,又咳,,又喉嚨痛,,
死la,,會5會停完課刀未好番加..
仲要比人係刀狂鬧,,,妖,,妳估我想病咩,,妳估d藥係糖咩,,又5好食,,我想講我食到成條利同個嘴損晒lo
妳估我病又好爽咩,,一直鬧,,我知妳刀5信我有事,,,但我可以同妳講,,我有得番學我一定番lo..
妳估我好想對住尒ar..一日嘈到黑,,,,
唉,,今日好似加埋我有8個人冇番,,
希望5洗停課la,,我5想連續停10日丫..
嗚,,希望咁多位身體健康la..
22/09
嗚,,停課第4日
救命ar,,5好再嘈醒我la..
停課第一日就王君,,
第二日就去義青,,
第三日就candy..
第四日就薯仔,,
嗚,,停課5係應該可以休息下咩
點解,,佢地可以咁,,,重要個個刀係10點前,,,
2點幾candy打黎話全班停課,,嗚我5要ar..
3點幾薯仔又打黎,,話如果我28號冇事就番..仲叫我戈日帶口罩..
之後candy add 我,,話班人係m記..
嗚..5好再叫我去la,,我知佢地5叫我去一定有原因,,,
哈,,今日聽講王君刀冇番,,,
平時咁"小心"刀有事,,唉..真抵死.. |
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
| 願你能理會我.. |
分類: 未分類 |
嗚,,咳死人咩,,
朝早同富一齊番學,,
一直咳,,嗚,,
今日上過咩堂,,好似冇咩印象tim..
中午培fion去睇醫生...個醫生,,好廢ar..
冇咩胃口,,連飯刀5想食,,算la,,食5食刀係咁la..
中文,,miss,,5好再叫我去睇醫生,,我上個星期先請完假..
冇氣la,,,點解會咁,,,好似發燒,,,妖,,,,,
體育..我有帶口罩lo,,好冇,,尒要咁話我ar..
我頂尒5順lo..
督課..嗚口罩難左,,,落去攞,,洗5洗咁串ar,,尒係校醫,,5係校長..
miss,,尒帶緊口罩加,,洗5洗咁驚ar..問我野,,刀要隔咁遠..
算la..今晚刀知點..
|
| 這一刻,,真的很想死 |
分類: 未分類 |
唉..
朝早同丫富一齊番學..
上幾上堂,,丫富話好似發燒..
落左去,,
中間略..
晏就丫富5舒服番左屋企,,,
之後慶祝..唉,,佢地迫埋一齊,,
5知點解好似有d發燒..
諗住自己死埋一邊,,
點知佢可以5覺得我煩,,
狂叫我出去..
仲話我怕熱..
佢真係可愛..
係怕熱就5會行黎行去la
之後放學,,5係要我傳染尒地下,,
算la,,5做..落去揾王珺..
佢竟然要我去醫療室..
個咁既醫生話我低燒,,
咁既係點..
算la..5理,,
之後佢叫我叫我媽媽帶我去睇醫生..
唉..
超想同佢講我屋企忙到抽筋lo..
點去睇,,,
咪最多叫我食d藥...
算la..鬼叫我要係選舉其間病咩,,
個個都忙成咁..
食左d藥..
係冇咁興,,
但個頭好似好暈..
|
2009 年 9 月 6 日 星期日  |
其待..  |
分類: 未分類 |
尋晚成晚冇訓...諗某d野...
我諗佢真係知道我好多野,,
之後一直等戈3個鬧鐘響..
一個響完第二個又響..
之後換3番會聽理論..
講者係2個副理事
1個係方小姐1個係丫碧,,個丫碧好似見過咁..
但係5多敢同佢地講野
個個刀大個我,,,有代溝..
個講者講幾講突然有架選舉車走過
笑到我地抽筋..
之後佢地決定分組..
我地組得6個人..
2個廿幾三十既人..之後1個讀大1,, 2個讀高中,,得我一個係初中..
跟住過左一陣地要揾人出去講..
哈..個青蛙好好笑...
之後個講者就總結..
話之後會有實習...
跟住就話完..
咁我就去塔車,,過左廿幾個站先番到hm..
好暈ar!!!
之後去買野食..
我直5知我可以點做lo...
有冇兩全其美既野ar??
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » |