〝∥離別ㄨ=才○知_道°×失去。○
teng1008
暱稱: 豬仔^V^
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
禾個無名
最新文章
2010-06-05
2010-02-07
2010-02-03
-..-
plz come bacK
文章分類
全部 (27)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


謝謝尒們.. 開心 分類: 未分類

今日7點幾,,丫媽叫左我起身,,

係咪太早ar,,算la,,出去hea下la,,

一hea,,就hea到8點4,,哇,,我刻換3,,

飛去台山街市,,嗚,,冇人濕我,,得我一個人,,

之後入左嘉翠麗,,婆婆尒避免太早,,

跟住著3la,,下,,5係下哇,,要我著L碼,,

算LA,,冇人肯同我換LA,,

之後C詠就鬧某位2工叫佢5好食早餐,,

THEN C詠同丫蔡,,狂叫我同佢地傾計..丫婆尒竟然5濕我,,

之後丫蔡叫我去揾第二個,,好!!婆婆仲於濕我LA,,

好,,上車LA,,C詠狂話我5講野,,仲話我"斯文"←有骨加,,

落車見到丫富,,中間略,,

完,,上車送丫婆走,,

去到嘉翠麗先知佢係冇車帶我地番會,,

之後因為有人5番得會,,所以總結住先,,

C詠講野有骨加,,個M.C講小小野,,就比佢串,,

之後C詠就開始鬧我LA,不過其實冇乜野,,只不過係有小小串人成份姐..

佢地一聽到C詠鬧我,,就既刻幫我解話,,所以C詠先冇再鬧,,好彩姐..

之後就走LA,,諗住要自己一個塔車LA,,點知佢地話車埋我,,哈途中有講有笑..

佢地超火超5据比C詠鬧,,一直講一直講,,講到番會刀未講完,,個個刀話,,5好比我地早過C詠佢地,,

哈,,之後就一路笑,,不過好快就要開始分享,,有個係講國語,,佢好主動同我講野.,等我發揮下我D國語先,,

班男仔狂係到教佢講粗口,,真係抵死,,一直同佢翻譯,,笑死,,佢明一半5明一半,之後,,就填表,,

我5知著咩碼好,,問丫碧,,佢好似有D5知咩既感覺,,

個個係到交換MSN,,佢地刀有問我,,5知佢地明5明我寫咩呢??

之後交會費,,

太多謝今日幫過我既人,,

特別今日主動同我講野戈班人,,

哈,,仲有丫富AR,,5係我就悶死LA,,

 



2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


嗚,,冇事加,, 分類: 未分類

20/09

8點幾身..嗚..明明人地10點先夠鐘加..

之後去塔車,,見到+瑜妹佢地,,

嗚,,好暈ar,,冷氣咪鬼吹住我la,,暈死la..今日好多人ar

之後撞到好多刀係課程既人,,不過我全部刀5認得..

哈,,原來有個係sandy,,佢5叫我我刀5認得佢..做左我一堂leader我刀5認得佢,,我太懷la

一直聽,,,d藥太極la,,好想訓教ar,,條利又痛,,5想講野..個個刀咁cool..5濕人,,悶死la

點解,,明明我係物料加,,嗚,,妳地可以咁對我,,搞到得我一個係其他,,嗚,,算la,,,鬼叫自己同佢地冇野講咩,,

之後去食野,,鳴..5好再鬧la,,我真係有咳lo,,我5係握妳個lo,,我引夠la..病重要比妳懷疑,,鳴,,,係真個lo,,

哈又見到+瑜妹..太有緣la..

之後就番hm,,

 

21/09

唉,,停課第3日,,

真係悶死人la

日日就係度等人放學add我,,

嗚,,一直等,,又訓5著,,頭又痛,,又咳,,又喉嚨痛,,

死la,,會5會停完課刀未好番加..

仲要比人係刀狂鬧,,,妖,,妳估我想病咩,,妳估d藥係糖咩,,又5好食,,我想講我食到成條利同個嘴損晒lo

妳估我病又好爽咩,,一直鬧,,我知妳刀5信我有事,,,但我可以同妳講,,我有得番學我一定番lo..

妳估我好想對住尒ar..一日嘈到黑,,,,

唉,,今日好似加埋我有8個人冇番,,

希望5洗停課la,,我5想連續停10日丫..

嗚,,希望咁多位身體健康la..

 

22/09

嗚,,停課第4日

救命ar,,5好再嘈醒我la..

停課第一日就王君,,

第二日就去義青,,

第三日就candy..

第四日就薯仔,,

嗚,,停課5係應該可以休息下咩

點解,,佢地可以咁,,,重要個個刀係10點前,,,

2點幾candy打黎話全班停課,,嗚我5要ar..

3點幾薯仔又打黎,,話如果我28號冇事就番..仲叫我戈日帶口罩..

之後candy add 我,,話班人係m記..

嗚..5好再叫我去la,,我知佢地5叫我去一定有原因,,,

哈,,今日聽講王君刀冇番,,,

平時咁"小心"刀有事,,唉..真抵死..



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


願你能理會我.. 分類: 未分類

嗚,,咳死人咩,,

朝早同富一齊番學,,

一直咳,,嗚,,

今日上過咩堂,,好似冇咩印象tim..

中午培fion去睇醫生...個醫生,,好廢ar..

冇咩胃口,,連飯刀5想食,,算la,,食5食刀係咁la..

中文,,miss,,5好再叫我去睇醫生,,我上個星期先請完假..

冇氣la,,,點解會咁,,,好似發燒,,,妖,,,,,

體育..我有帶口罩lo,,好冇,,尒要咁話我ar..

我頂尒5順lo..

督課..嗚口罩難左,,,落去攞,,洗5洗咁串ar,,尒係校醫,,5係校長..

miss,,尒帶緊口罩加,,洗5洗咁驚ar..問我野,,刀要隔咁遠..

算la..今晚刀知點..

 

 



2009 年 9 月 10 日  星期四   陰晴不定


這一刻,,真的很想死 分類: 未分類

唉..

朝早同丫富一齊番學..

上幾上堂,,丫富話好似發燒..

落左去,,

中間略..

晏就丫富5舒服番左屋企,,,

之後慶祝..唉,,佢地迫埋一齊,,

5知點解好似有d發燒..

諗住自己死埋一邊,,

點知佢可以5覺得我煩,,

狂叫我出去..

仲話我怕熱..

佢真係可愛..

係怕熱就5會行黎行去la

之後放學,,5係要我傳染尒地下,,

算la,,5做..落去揾王珺..

佢竟然要我去醫療室..

個咁既醫生話我低燒,,

咁既係點..

算la..5理,,

之後佢叫我叫我媽媽帶我去睇醫生..

 

唉..

超想同佢講我屋企忙到抽筋lo..

點去睇,,,

咪最多叫我食d藥...

算la..鬼叫我要係選舉其間病咩,,

個個都忙成咁..

食左d藥..

係冇咁興,,

但個頭好似好暈..

 



2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


其待.. 害羞 分類: 未分類

尋晚成晚冇訓...諗某d野...

我諗佢真係知道我好多野,,

之後一直等戈3個鬧鐘響..

一個響完第二個又響..

之後換3番會聽理論..

講者係2個副理事

1個係方小姐1個係丫碧,,個丫碧好似見過咁.. 

但係5多敢同佢地講野

個個刀大個我,,,有代溝..

個講者講幾講突然有架選舉車走過

笑到我地抽筋..

之後佢地決定分組..

我地組得6個人..

2個廿幾三十既人..之後1個讀大1,, 2個讀高中,,得我一個係初中..

跟住過左一陣地要揾人出去講..

哈..個青蛙好好笑...

之後個講者就總結..

話之後會有實習...

跟住就話完..

咁我就去塔車,,過左廿幾個站先番到hm..

好暈ar!!!

之後去買野食..

 

我直5知我可以點做lo...

有冇兩全其美既野ar??