今日6.30分就起身~!
趕頭趕尾就出左門口,
一番到去就出左七樓,
好多野做,
落到去見到靜文就一起落去,
釘果個遠足組壁報,
麥sir之後來了,
話個辯論個壁報唔洗再do了,
太好做少樣野,
我同靜文刻意地做慢d,
唔洗去早會,
跟住到左第五堂就留左去,
我叫左彬彬留去,
本打算好多人,
點知一個都冇人報遠足,
到左食飯就走左,
第7.8.9堂又同左靜文落去,
今次係辯論,
有好幾個人要入,
不過經過面証之後就得番4個..
之後放學了,
一番到去就訓左.....zzzz
等到6.15分就留左去買等間火鍋d野,
同湯湯,羊丸,興興,小蘭買到差唔多時,
我去左找彬彬and容容,
佢地話冇條key,
呀~~~!!!
都唔知點好,
搵左好多人,
個個都話屋到有人唔得,
死火都唔知去where好,
係商場企左一段時間,
個人好灰,
都唔知點好,
最後阿彬話佢阿e到,
去之前我地唔死心好左間空屋到,
不過開唔番到門,
so就去左佢阿e到啦~~!
我想死食左好多肥牛,
唔知我一個人有冇食左兩磅半,
羊丸佢比左好多我,
but我又食得哂,
不過食極都唔肥,
之後我地叫左王夏傑來清場,
last我地落左去玩,
買左dx燭,
之後十二點又同湯湯講生日快樂,
我地係公會到買到好放,
我還唔見野,
不過算啦,
之後1點半到,湯湯就番左去,
我地玩到2點半到,
羊丸媽媽就叫佢番去,
so我地全部都回家了,
番到去沖完涼就訓.
p.s今年中秋過得最好玩,同d朋友一起玩得好開心~~!!!
|