今日,,,一返到去就要坐迎位,,,自己一個人座好弧獨喔,,,,
好采得中文,,英文堂會咁位
交中史既討論,,,寫完結尾之後交,,,兩個人2張紙
辛苦文欣姐姐了,,,
英文堂,,,黎佩婷冇帶section c坐左過黎,,,
休息時間,,,係咁嘈住後面個kamko,,,搞到佢冇覺好訓
之後冇拿拿話quiz,,,唔識做,,,肥左
仲話要比家長簽名,,死得啦
之後地理,,,講解好有趣的氣團
lunch,,,由於要早少少返去講中史,,,so去劇院食
但係,,,好多人,,等左好耐喔
結果遲左少少返去,,,不過都黎得切
講到過曬時間,,,上到去比中文老師話添
放學,,,要中一迎新了,,,有d人唔得閒
得返8,9個人,,好采都搞得掂姐
係嘈左少少少少少,,,浪費好多多多時間同聲,,,,
但係都好好家啦,,,整體都好合作喔
遲左少少走,,,搞到我要飛返屋企沖涼換3
去屯門去buffet,,,係西鐵站等佢地
之後係屯門轉車,,,,坐巴士到黃金海岸酒店
d人話個度d野幾好食,,,但我就覺得馬馬啦
d甜品都ok多既,,,野食比較少囉
食到9點幾,,,送一條孖煙通加個錶比文仔,,,
之後行左陣沙灘,,,就走人囉行緊去車站果陣,,
見到一隻大狗,,,真係好得意的,,,仲超聽話
唔會亂理其他狗啦,,,過馬路會等主人等綠先行啦
唔會四圍亂便便啦,,,唔會四圍跑啦,,,
嘩,,仔狗真係太好啦
上到巴士講下年去台灣玩,,,不過都唔知得唔得既
返到元朗,,,本想去樓上既cofe shop,,,
點知文仔佢呀爸call佢返去食蛋糕,,就冇去囉
去左鐘聲睇下有冇人打波,,之後打左陣
聽日文輝講文仔係的士汁到部電話,,k660i同我部一樣
真好采囉,,,好采到冇野講囉,,,
返到屋企,,好攰,,訓覺
|