今早時間剛剛好,,,
如平時一樣,,,
但係,,朝早有升國旗,,,旗桿好遠,,
什麼也看不到
第一堂maths&stat. 如我所估計,,,真的是一個男老師
而且比之前的那個好好多
上左1日堂,,,最充實,,時間過得最快的一堂
唔知點解,,西英的小息好快過
可能因為冇所事事既關係
之後中史,,,老師唔知去邊了
要測驗,,,open book的,,但係係第一次做,,,
只係亂抄d野就算了,,,
地理堂,,,愈來愈擔心地理堂了
老師拾下拾下的,,,派左3張notes,,英文來的
而且講書都唔多掂,,,,唉,,很掛住miss葉
lunch,,,韓舍又冇開了,,,
被迫又要去千之壽,,,
今次諗住叫飯好快到,,點知今日仲遲過尋日
等左20分鐘先到,,,可惡也,,下次唔去食啦
英文,,,講a-level的分數問題
很眼訓,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
放學,,,去三聯買notebook,,,
開學用左好多錢呀,,,
|