| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 7 月 7 日 星期四  |
╭*上堂╯  |
今日返學上堂∼∼
我地班真係好多人∼∼
一早就要點名∼∼
d人我又唔認識∼∼
哈∼∼
之後上去605上堂∼∼
上eng∼geog∼中史∼∼
上中史最投入∼∼
我諗miss會幾好ge∼∼
之後放學....
返屋企online果d∼∼
頭先岩岩同蝦傾icq∼∼
傾左好多野之後係到玩∼∼
不過我地2個都feel到你呃緊自己∼∼
哈哈∼不過算啦∼∼
之後同蝦玩老人家∼∼
喂喂∼∼
我又要睇黃綠醫生∼∼
介紹比我呀∼∼
你講到佢咁好∼∼
swim之前要食飽d∼∼
呵∼∼
今日sleep之前∼∼
諗左樣野∼∼
蝦有個希望∼我諗佢實現到∼∼
因為雪都話返∼∼
不過我呢個希望我諗都實現唔到∼∼
我真係好想係散學禮可以多d人返∼∼
唔駛得咁小∼∼
好耐..真係好耐都冇試過熱鬧啦....
好想再見到聽到呢d聲音....
不過學蝦話∼可能發夢先聽到同見到.....”><
心淡!
|
| TIME︰2005-07-07 07:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
舜∼ 於 2005-07-08 08:10 PM 發表:
多謝喎...
幫我整個midi....
我送樣野俾你啦...就係呢個留言...
值100000000000萬嫁...
係唔係好多呢..
|
網主回覆
......
help!!* Posted at 2005-07-09 08:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
VIAn..* 於 2005-07-07 11:39 PM 發表:
講起今日上堂..真係唔慣a~~
我地c班d人就坐晒係中間o個2行到~
eng堂..d人講名..咁有個叫joe..
我地即刻諗起班上某一個人..
之後大家望望下..唔見佢..
先feel到..佢唔係d班..
跟住自己都有d失落lo..
咁就分散晒lu...><"
哈哈..今日俾莊sir話我地嘈...=.=
我諗全級最嘈o個d都入晒我地班....><"
但係都幾好丫..我都唔中2咁冷清..[其實係唔慣上堂靜就真...]
你地上堂好似好靜咁wo..
有咩玩下a??
|
網主回覆
唉....
邊有咁快慣呀∼∼
我係4b同係3b個feel都完全唔同晒∼∼
雖然都有嘈ge時候∼∼
但係果種嘈同form3∼ge嘈都唔同ge∼∼
冇左果種感覺lo∼∼
我真係好希望散學禮我個班d人可以返黎∼∼
都最後一次啦∼∼
不過我諗唔會ga啦.....
冇可能ge∼∼
係lo∼咁就散左啦∼∼>︿<
我地都冇野玩ge∼∼
不過都唔係太悶∼∼
d人太多唔認識啦∼∼
要比多d時間∼∼ Posted at 2005-07-08 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|