| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 7 月 18 日 星期一  |
無聊”*  |
喂∼∼
我講緊ge係你∼∼
希望你知啦∼∼
不過你咁聰明∼一定知∼∼
成日話hate邊個∼hate∼d咩....
真係好好笑∼∼
又唔知自己都係黑人憎ge∼∼
覺唔覺得你自己無聊左小小∼∼
我真係好開心ga∼∼
因為中二我可以抽返自己出黎∼∼
冇比你呃到∼∼
唔係我e家都唔會有咁多真心對我ge知己∼∼
真係極之多謝喎∼∼
不過你ge戲功真係冇得項∼∼
我諗我一世都學唔到你一成∼∼
虛偽的∼∼
如果問我最唔鍾意ge人∼∼
我第一個一定會答係你∼∼
我又唔可以憎你∼∼
因為天父唔鍾意我憎人∼∼
所以我只可以話極度唔鍾意lo∼∼
講完呢樣野∼∼
就講第二d∼∼
琴日冇左個呀哥∼∼
不過我覺得我地都係做返朋友果d比較好∼∼
咁大家都唔駛煩見到面唔知叫咩....
記得叫我全名啦∼∼哈∼∼
今日同小蝦傾電話∼∼
不過今次我地係一路傾∼一路做d∼maths∼∼
唔識就即刻問∼∼
幾好呀∼∼
得閒要再打比我呀∼∼
我地一齊再做過∼∼
快d星期4啦∼∼
咁我地又可以見到面∼∼
做hw∼講about基督主耶穌ge野∼∼
今日唔打咁多lo∼∼
代禱事項:颱風唔好再吹襲台灣∼∼
受傷ge人快d好返∼∼
|
| TIME︰2005-07-18 07:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
*∼琳∼* 於 2005-07-19 10:31 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-07-19 11:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*∼琳∼* 於 2005-07-19 10:29 AM 發表:
唉....
我差o的都唔記得o個個人有幾咁可笑∼∼
得閒去睇下我日記∼∼
睇下我點講佢∼∼
可可∼∼
有少少暗串佢ge feel∼∼
記住去睇喎∼∼
今日星期幾牙??∼∼*
|
網主回覆
哈哈∼∼
其實我覺得我地識左佢真係三生有幸ga啦∼∼
我諗你明我講咩ga可?∼
我想再講明d∼∼
都係唔好∼∼一陣hurt親人∼∼
我睇左啦∼∼
講得幾好∼∼
佢性格十分黑人憎∼∼
星期2咋∼∼” Posted at 2005-07-19 11:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|