哈~哈~哈~哈~!!!!
今日1點就放學la,,
我呀婆話要去SKW飲茶,,搞到我冇得同Ki KI,,Doris佢地1齊搭MTR,,
咁我就去咗搭丁丁,,話咁快就到咗la
飲完之後,,
我就話"不如係SKW中心行陣la"
跟住,,行下行下,,
俾我見到間賣card ge鋪頭,,
我即刻跑過去睇下,,呵呵~
真係俾我見到大東ge金簽wo,,
我問佢幾$,,佢話$5
我即俾呀,,
佢好好人,,攞過張新ge俾我,,仲用個套入住
我終於都買到la~~!
這就證明我同佢幾有緣~!!呵~呵~呵~(~*O*~)
大東~~~~!
|