2007 年 1 月 7 日 星期日
溫書....為考試而努力.....(為小棗而努力才對) 加油啊..大家....
遇見你是一種緣份 認識你是一種榮幸 愛著你是一種福份??????? 更正-------------- 一齊盔甲上陣 用斷魂刀斬死42號同學 相信斬死你係一種福份 死在我刀下的你亦應該覺得榮幸 睇得死神多= =不過係斬魂刀= =
2007 年 1 月 6 日 星期六
今日11點先起身.... 緊住玩左陣電腦..... 溫左陣書.... 食左2個麵.... 傾左陣電話... 去學琴...... 番home.... 冇lu.....
在此先聲明.... 邊個打我....我一定雙倍還番比佢.... 小心你冇將來...... _________________________ 不要以為你很了解我..