今日
同牙嫲,,,牙爺,,,盲中,,,朱力,,,左錦,,,恩,,,潘星,,,仲有d人
去左陽光,,$9一個鐘(因佢地冇曬$1我就俾左$10),,,要申請會員,,,地址,,,電話,,,msn,,,身分證,,,咩都寫真
一開始玩電腦,,開msn...佢就add左我地...
返到HOME__開MSN__我問佢係邊個
佢話__你係麗怡__我係網吧果位
(仲有D,,唔講主)
最驚就係..佢冇啦啦SD SMS黎問我做緊咩囉
我就問....佢係邊個
佢話...係網吧果位
我就話...我不SD SMS的..好浪費錢..SORRY
佢又SD黎話...咁我打俾你傾電話得唔得?
我就SD返話...我唔傾電話的..我牙媽唔俾我傾的
佢SD話...咁下次仙啦...
係到要講到咁白佢仙明-..-
搞到勁後悔去左
唔想再去果間啦!!! |