| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2007 年 12 月 17 日 星期一 |
 | |
|
超耐冇打~因為唔得閒 |
|
我刀好耐冇打日記啦~
冇打咁多日~(但係個幾日刀好開心)
唔知點解好想打日記個時就一定好多野做~
我知道邊個玩我TEL啦(個個死人頭)
開放日超好玩~~~
個一星期本來係放假架~但係我放得2日~
日日刀要反學~
前幾日~我二姑媽係英國反左黎~
佢問我去唔去佢到~(我諗緊~唔知去左有冇人記得我呢)
之後我問佢個到D3係唔係好SHIP~佢話係~
之後我就叫佢買D比我~(佢話好)HAPPY
講番今日啦~
琴日12點幾訓~今日勁遲起身~
一起身就見到呀媽係到打機~(我諗佢打左起埋7hour)
之後就番學啦~行緊個緊見到何俊賢~(之後同佢一齊行)
番到去就同小明做中文工作paper~(做到呀sir黎就岩岩好做完)
之後中文同math刀係到同小明係到玩~
小息創揚欺騙我(唉= =)
之後上英文~(作文,作左一段就冇作啦)
小明玩俄羅斯方塊~玩到16m~
比miss lee make到冇左~好慘~
之後lunch林仔請我地食pizza~(so gd)
之後我同創揚上左堂phy就上IS Lab幫手~
phy堂係小燕到拎左個long long~!(超好玩)
之後上is lab個時其實刀冇咩做~
幫左堂就冇野幫啦~(之後我地係到傾計)(係到玩)
放學同薯方~肥雞~雞毛走~
反到屋企訓著左~訓到食飯~
之後睇鬥牛要不要~(好好睇)
之後就打日記同msn啦!!!!
放d相仙~係咁多日冇打日記+埋既
  
(雞毛既~幾好味) (我地係到玩隻egg) (隻egg比肥雞食左)
  
(12月7日~個日有我~肥雞~嘉文同雞毛)
  
(我地係情侶~哈哈^^) (偷拍架) (其實係best friend~)
 
(同富明 man ho跑步個時~影既~個細路 自由比RH78-2騎住(超點)
係英文小學~好勁呀d英文)(佢刀好得意)
23:08啦~打左超耐~訓覺!!!!!

|
|
無緣無情 - 那只是亳不相干擦身而過的陌路人.
有緣無情 - 那不過是匆匆而過作短暫停留的過客.
有緣有情 - 就是那些可以相知,相惜,互相扶持,鼓勵的友好.
無緣有情 - 那只是天意弄人..
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 99 | »
|