發覺我對自己好像過份自信了... 雖然我仍然認為自己醒,不過...都係有點兒高估左... 溫書....睇黎已經比天才重要得多了.. 今日派左成績表..比我想像中差..老實講... 睇到成績表時,有點兒失落feel..但不到3秒就給我強大的 自信給淹沒了...變成了(我唔溫書炸)的安慰同藉口..... 雖然..我真係冇溫到書....不過...都過去左了.... 下次考試...一定,一定...全班5名以上....一定,一定.... 唔會低過鄭俊猩.....一定,一定的~!!!!!!
唉...自己既決心...消失得真快... 決定了的努力....已經像平時般了.... 雖然已經del曬d game...但係都係用電腦... msn..果d用曬我d時間...唔係就down戲落黎睇... 雖然係英文...都係有d幫助....不過,有幾多戲比我down Y .....不過希望可以一步一步慢慢黎啦...先戒打機... 之後開始每日溫溫書...之後就開始聽番會計果d... 希望啦.....對自己非常有信心...努力既話,會考14分以下既機會率 係0%....一定...一定......會的....相信自己既實力...