呼~~~琴日一早就同左生生去網吧..-0- 玩到6點幾...之後同生,邦邦去食下野... 再行兩行...就諗住去生生屋企(做)功課... 經過我既努力...終於做曬英數兩本啦-0- 哈哈~之後起佢屋企玩通肖=.="(陪下邦邦) 之後10點先返屋企...訓到岩岩先起身lu
最後兩日了~~~~~ 仲有兩日我就要返學啦.... 仲有兩日我就要交功課啦... 慘啦....今日又出左去網吧.... 天日都出-0-...得番一日比我做功課.. 爽呢~~~~@@............ 一日要做曬中英數...唔知得唔得呢~~