8月10日..
8月10日就會知道我表哥會入邊間中學啦..
佢有可能入我果陣嫁..一齊讀中四都唔錯..有個照應都好呀
串人都有個人幫手啦..哈哈...
========================================
睇落中四要教既野都好似好深喎..
唔知會唔會唔明呢?>?
本本..科科既書入面d野我都係唔明既..orz