小傻子的日誌

2010 年 5 月 1 日  星期六   晴天


打機打到累-[]-~zz 疲倦 分類: 未分類

沉日冇番學-3-

之後同安個d食煙..

之後去食飯...

最後打機-0-

好累呀-0-訓交交豬先-3-~

留cm v_v"

 






訪客留言 (返回 terry5105 的日誌)


baby_kai_s 於 2010-05-01 09:09 PM 發表:
老豆.3.唔好食煙煙啦.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling717 於 2010-05-01 01:10 PM 發表:
cOmmEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s051003 於 2010-05-01 09:20 AM 發表:
CmCm-v-
吾好食咁多煙啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mzlam 於 2010-05-01 08:21 AM 發表:
cmcm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]