16-08-2009
心情:
太眼訓啦= =
系表弟屋企又無人陪,
佢日日都有行程既/_\
悶死我,
本來星期一先番天水圍,
但系太悶啦!
所以我就提早番屋企訓教= ="
15-08-2009
心情:
今日去左行街,
買左幾件衫><
但系得我自己一個行/_\
因為我表弟佢吾得閒!
14-08-2009
心情:
實在太悶啦!
而且我表哥系日本讀完書番黎= =
所以,
我決定同家姐去搵佢,
之後去到我家姐就系表哥到訓,
我就去左我表弟到訓= =
家姐比左d錢我,
叫我去買d衫-_-
好開心!
多謝家姐>p<
|