terry_106 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]                                                                                                             
 
Tung;]

MyBl9g人氣 人氣:5084



日期:2009-08-17 02:53 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]  
 

16-08-2009
心情:

太眼訓啦= =
系表弟屋企又無人陪,
佢日日都有行程既/_\
悶死我,
本來星期一先番天水圍,
但系太悶啦!
所以我就提早番屋企訓教= ="

15-08-2009
心情:

今日去左行街,
買左幾件衫><
但系得我自己一個行/_\
因為我表弟佢吾得閒!

14-08-2009
心情:

實在太悶啦!
而且我表哥系日本讀完書番黎= =
所以,
我決定同家姐去搵佢,
之後去到我家姐就系表哥到訓,
我就去左我表弟到訓= =
家姐比左d錢我,
叫我去買d衫-_-
好開心!
多謝家姐>p<




日期:2009-08-14 04:57 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]  
 

14-08-2009
心情:

道完歉覺得後悔?
其實,
我都有做錯!
但系,
我知你做埋做埋都吾少野!
但系我都要為我做錯既事道歉^^

12-08-2009
心情:

同家姐出左街,
仲去左食冰添,
好正@_@
都幾開心= =
 




日期:2009-08-12 02:39 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ]  
 

11-08-2009
心情:

今日好勀,
番學好眼訓/_\
最後放學就訓= =
到六點就同卒/寶/珍,
去敏屋企^^
打邊爐ya,
吾洗錢嫁,
敏媽媽熱情招待,
敏爸爸豪得精彩!
今日真系好開心,
多謝你地!

最後,
到聽日我就可以報仇了^^
我最鐘意借刀殺人!



日期:2009-08-11 01:22 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]  
 

11-08-2009
心情:+

同屋企人好番啦^^!
今日好開心>p<
但系又吾開心/_\
同Ming/馮+/林+去左唱K



 




日期:2009-08-09 07:55 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]  
 

09-08-2009
心情:

我又比屋企人搵到包煙啦^^
人黑仔我黑仔,
我就黑過墨豆= =
又吾比出街啦= =
又吾比零用錢= =
又要比人罵啦= =
點解無好野系我身上面發生?
我以後都吾買煙......
我話既,
ps:(但系有吾洗錢既就睇情況啦!)
依家我勁吾開心/_\
good bye 煙b!
吾洗掛住我,
你永遠都會埋藏在我的心中,
一直燃點下去的!