wa

2005 年 12 月 18 日  星期日   晴天


無聊 分類: 未分類

唸住9點起身-0-點知訓到12點wo

起身.check下書包,溫下豬 ,食下野LOR~

點知wing又唔出得街.傾左陣電話又話食野-3-咁又88喇`     咁就整靚我個日記喇*V*

wing又話落街買完野call我-.-結果呢?. . . .

好無聊呀成日,,又冇野做bo-3-

之後溫左陣書啦...

咁睇新聞喇喎*W*   又講示威XDDDD"好好笑

咁整面食啦`  唔飽GE-______________-"  飲多包麥精 即飽晒-口- 差d嘔

今晚冇TV睇``實悶死-3-"

好撚凍呀``最憎東天GE LA>U<"  我0原熱>b<

今日唔知聽日事,唔知聽日會有咩發生呢?*W* 真係好好奇LOR*

(顫抖ING>U<")

去唔去ags好*W*呢? 比d意見我la``

PS!!!個$100飛左去9號個日日記-V-"太長喇






訪客留言 (返回 terrychiu 的日誌)


瑞瑞豬*Mizu_Punkbaby 於 2005-12-18 08:42 PM 發表:
你好唷>V<"
 
初來你宿>V<"
 
ags去嗎@@?
 
一起去吧>v<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

考慮考慮XD
Posted at 2005-12-18 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



貓* 於 2005-12-18 03:56 PM 發表:
甘早起身做咩牙?xD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你理得我XD
Posted at 2005-12-18 03:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙欣..* 於 2005-12-18 03:54 PM 發表:
去AGS啦*V*一齊去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇下點啦```唔知有冇時間
Posted at 2005-12-18 03:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



爆炸男孩 於 2005-12-18 03:52 PM 發表:
86"幾耐食一次mc?一日3次XD
玩野呀-0-" ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

罷明-.-"ahhhhhhhh
Posted at 2005-12-18 03:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]








暱稱: 娃
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
周6
--------------------...
*冷*
= =...
» 日誌分類
全部 (34)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 4
今日人氣: 23
累積人氣: 772
» 站內搜索
RSS Feed