上篇至到而家都有成2個月冇打過blog lu.....
不過呢.....
由聽日開始
呢個blog就會打番
如果我得閒ge話
我就會每日都打
同你地報告我每日ge去向
想知我會打d咩係度
就日日都黎睇下la...
咁都可以比多d人知道我...
by 雯