早上九時半出去後等巴士因為看錯了呀~~我記不起來呀><"
他們到了等我呀...哈~~~~
我行到了九龍灣mtr~~~~
我們去免費旅遊車去九龍灣城中心好大過..真的勁過~~好多電影.食. 出街~~真的靚~~~
真的好玩/食好味道~