大家好呀!!!阿Key我今日開始打qozza la,希望多d人睇下,(其實係想認多d人^^)
今日神咁早比人叫醒左>.<
JJ同King8點幾開始同我玩sms(玩野咩,哥哥我都無訓醒)
玩玩下就去到12點幾lu
之後出左去同JJ班fd打波,打左唔係幾耐就比人搞(好痛呀><)
5點幾番到home,king就打黎,傾左一陣就收左線lu(屋企隻暴龍發火,我好怕tim)
打到黎度
你地ge CM就係我打qozza ge動力