|
TODAY, MY SISTER AND ME AT MY HOME.
今日好鬼悶丫,,
個個板比我整到不似板型,,
哇,SO柒柒的唷!
TODAY IS 悶癲左,,
大把功課味做過,
頂....
D功課悶到連丫媽都認得,
叫人點做喎!
我又上左令公主個記錄到,,
都係冇我打日記個記錄,,
真的仆佢個臭臭街,,
屌佢個媽子丫..
明顯...
我個令公主一DDDDDD都冇大到..
HELP!!!!!
點..點...點....點.....算......!?
哈哈,
日日打埋D無聊野真的好玩!
旦個個都話我係癲,,
知冇人上我個日記咪咁囉,
冇計,
我打野不嬲好悶,
又唔識打書面語,
整板又唔令,
又清到死,
SD比人CCCCC我個板咪更糗囉~
聽人話打比D字GE,
隻令公主會大得快D咖喎!
SO,
我要打多一D無聊白痴GE野!
哇卡卡卡卡卡!~~
夠啦- - " **
唔打啦
|