|
一早
起左身冇耐,,
媽媽 叫我要去身體儉查,,
上左MSN,, 叫姿去,,
佢唔肯去..話瑤會去叫我搵瑤...
冇耐就打左比瑤,,
先知道.. 佢都唔去..
整到喊左一陣..
之後同媽子講左好耐,,
佢先比我唔去...
通知
上左MSN冇耐,,
社長ADD我, 話改左地方慶祝..
我地要去西九龍個邊..
1點到秀MAU PING商場個M記門口等,
旦我一睇個鐘. 都成11點幾,
煮左野比李FISH同自己食後..
再玩一陣電腦,,冇啦啦...
電話響... 原來係B瑤
佢話到左我樓下,,叫我走得味..
我再望個鐘都成12:55分咁啦.
我乜到味整完,,
我好救琪咁揀左套裙著左,,
之後叫左瑤去我HOME囉...
佢泥到.. 我先K始搵手機丫,,8達通...等等個D野囉..
整到佢等得幾無奈...
出發
到左M記門口喇,,
見唔到佢地... 我同B瑤入左M記,
都係搵唔到佢地,,打左比佢地,,
之後係扒王里見到佢地..
見到 社長,葉C,薯容,冰冰
我地比社長鬧左乜咁...
我地影左相
旦我唔覺見到蝦條囉,,
過左好耐蝦條先出現..
社長冇鬧過佢..
唔据...
到達
家姐同芷芷等到好嬲
家姐喊了....
冇耐我地就去左食壽C
飽到嘔
食左個死人壽C自助餐後...
玩左D無聊野...
輸左要食佢地泡制GE壽C,,
勁多芥辣同勁多是油...
之後唔知講左D咩整到蝦條嘔綠茶...

玩
家姐去左打機
之後去左影相...
我同冰冰
我同家姐...曾嘉MAN AND 曾嘉YAN(我)
三姐妹...
我同臭冰.
我同家姐
完!
|