)) 慶祝"

2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天 


 

一早
起左身冇耐,,
媽媽 叫我要去身體儉查,,
上左MSN,,  叫姿去,,
佢唔肯去..話瑤會去叫我搵瑤...
冇耐就打左比瑤,,
先知道..  佢都唔去..
整到喊左一陣..
之後同媽子講左好耐,,
佢先比我唔去...

通知
上左MSN冇耐,,
社長ADD我,  話改左地方慶祝..
我地要去西九龍個邊..
1點到秀MAU PING商場個M記門口等,
旦我一睇個鐘. 都成11點幾,
煮左野比李FISH同自己食後..
再玩一陣電腦,,冇啦啦...
電話響...    原來係B瑤
佢話到左我樓下,,叫我走得味..
我再望個鐘都成12:55分咁啦.
我乜到味整完,,
我好救琪咁揀左套裙著左,,
之後叫左瑤去我HOME囉...
佢泥到..   我先K始搵手機丫,,8達通...等等個D野囉..
整到佢等得幾無奈...

出發
到左M記門口喇,,
見唔到佢地...  我同B瑤入左M記,
都係搵唔到佢地,,打左比佢地,,
之後係扒王里見到佢地..
見到  社長,葉C,薯容,冰冰
我地比社長鬧左乜咁...
我地影左相
旦我唔覺見到蝦條囉,,
過左好耐蝦條先出現..
社長冇鬧過佢..
唔据...

到達
家姐同芷芷等到好嬲
家姐喊了....
冇耐我地就去左食壽C

飽到嘔
食左個死人壽C自助餐後...
玩左D無聊野...
輸左要食佢地泡制GE壽C,,
勁多芥辣同勁多是油...
之後唔知講左D咩整到蝦條嘔綠茶...


家姐去左打機
之後去左影相...
我同冰冰

我同家姐...曾嘉MAN AND 曾嘉YAN(我)

三姐妹...

我同臭冰.

我同家姐

 

 

 

 

 

完!

 

 

SEND日記時間︰2006-10-27 11:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


thegoddess
暱稱: 離兒紋子
性別: 女
國家: 台灣
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
)) 考試"
)) 是夢"
)) 回想"
)) 慶祝"
)) 待呆"
文章分類
全部 (17)
平常T湜 (5)
偶 T相相 (2)
偶T 告白 (2)
偶T 品子 (1)
偶T 零憾 (1)
偶T 憾情 (3)
偶也不 D (1)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋