之前果日記板痴Q左...所以今日用左呢果日記板...今日11點去左Gas屋企開班會...我地傾左果幾果中都傾唔到d咩=.="...跟住張可兒佢地話肚餓..所以我地就去左食野啦...食完野..就去左置樂買布...我同張可兒去既作用就係比錢啦...=.="買完就返屋企啦...返到屋企就玩電腦