今日可以話有D慚愧的感覺,
因為上中文堂見人又from2 我又from2 人地可以寫 Man sir 寫得咁好,
無論說話,一或是動作,唉......................
IS堂超人好慘,
瘋人蔡把他的鞋。
今日math竟然唔洗test真慘,往我溫咗這麽久。
放學後,
番到屋企,家人煎我D馬蹄糕,爸爸話我D馬蹄糕直程咬唔倒,勁X
慘la 留下開左個 燒烤場 + 酒排 + 餐廳 = 三神合一
己後真係唔洗睡覺la