Thomas Blog 俊彥日誌
各位遊客和朋友記住留完CM先走呀。

愛與恨只是一線之間! 因愛生恨!

愛和原力一樣有正面與反面,希望大家都可以用到愛的正面力量 la!
thomaskwok
暱稱: 以自由與愛為理想的人
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-19
2008-04-18
拿牌的代價
The end of the sport
2008-04-13
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 74
今日人氣: 2
累積人氣: 1143
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 不安 分類: 未分類

今天放假後第二天上課,開始適應到la

我非常不同意鄧老師的言論,點可以話一件南京大屠殺,所以憎恨所有日本人,

處處都講日本人唔好,又話唔去日本,日本都唔知幾好玩,又罵大佬,激氣。

 

音樂堂作埋果D粵曲,我們一群人又作埋D變態野,其中一句:我工場,賣粉腸。

PE 堂又要聽個PE wong 費up ,at last only 有20分鐘玩,

我們又玩美式足球,奇跡地我們欠缺接球手和四分衛,都贏倒

勝2:1  其實只是好運,此中做跑衛單人好難作出進攻,黄X陽真係唔可以睇少

 

之後又去 Fencing,拉筋又令我好痛,之後又練步法,真悶!

回家成個人都好疲倦,真辛苦

 






訪客留言 (返回 thomaskwok 的日誌)


yingxiaoxue 於 2008-03-05 06:25 PM 發表:
關於鄧老師的言論..我與她的想法不同..但我會尊重她的意見
因為身為一個中國人..是可以接受
但我係愛日本人士..呵呵^^
而且客觀性地想..後代的日本人沒關係的..要怨就怨d日本人改教科書同打中國..
但我整體黎講係支持日本人..
(不要打我>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ckh2007 於 2008-02-23 06:37 PM 發表:
點可以話一件南京大屠殺,所以憎恨所有日本人! 咁ge野你都打得出
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alvin1994513 於 2008-02-23 12:33 AM 發表:
大佬= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHI_BaBe520 於 2008-02-21 02:05 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]