今天放假後第二天上課,開始適應到la
我非常不同意鄧老師的言論,點可以話一件南京大屠殺,所以憎恨所有日本人,
處處都講日本人唔好,又話唔去日本,日本都唔知幾好玩,又罵大佬,激氣。
音樂堂作埋果D粵曲,我們一群人又作埋D變態野,其中一句:我工場,賣粉腸。
PE 堂又要聽個PE wong 費up ,at last only 有20分鐘玩,
我們又玩美式足球,奇跡地我們欠缺接球手和四分衛,都贏倒
勝2:1 其實只是好運,此中做跑衛單人好難作出進攻,黄X陽真係唔可以睇少
之後又去 Fencing,拉筋又令我好痛,之後又練步法,真悶!
回家成個人都好疲倦,真辛苦
|