今日 2nd Form Test 終於完了,今日考試有D遺憾,就是無串果三個字,冇了兩分,唉! 怪就怪自己冇好好 study,昨天仲出街食飯。不過已過去,今晚終於可以好好地睡一覺。最好就是Maths 有好成績
LS堂 好好笑 之後又無驚無險又到四點,放學之後無無聊行了商場一陣,六點又出去跑步,同 潮 ming 和超人一起 那個希真懶惰,又唔肯跑,我地 discovery that 有我們校的人啦啦隊在運動場練習。我一直跑到7:35 ,很疲倦。星期一,sport day 希望有牌拿!!