今日諗左成日,結果都係唔捨得淑宜,
十多年的感情,無理由一幅相就完了,
但恩宜都係十多年,並對我的感情十分
平淡,忽然想助養一個自已的女兒!
上載一幅相就無私穩,有冇咁嚴重呀,籍口泥者, 想同我脫離關系咋,好呀!以後你同你D fd一齊, 有咩事唔好搵我!
你以為他們可以是朋友,no,絕不,
他們想我死,唔通我想他們生存!以後不可以輕易相信人!
昨日我教訓了我的契女,她講粗口,須然她認錯,但我覺得
我們的距離愈來愈遠!
萍萍又玩野,又愛又恨,真不知如果是好
今日遊車河,行完中環半山,海旁西行,好倦!
萍萍肯同我傾計