KeiTH
心愛的,為何又要變做懷念..
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 147
今日人氣: 0
累積人氣: 2771
2008 年 10 月 19 日  星期日   清涼


停留在回憶,,, 滿足 分類: 未分類

今蕉同左牙公牙婆食一齊食早餐,,,,
好難得....因為少落街,,,
同佢地食完早餐之後,,,,上左我屋企坐左一陣,,,
一陣再同佢地行公園,,,,仲難得....
我十年都5到公園一次....
之後就番屋企lu....
又係聽歌...上網....
晏就食lunch....同媽去左目黑食壽司...
又貴又5係太好食,,,,,日本野真係呃錢,,,,
之後就去超市買野食,,,,
呵呵....買左2盒雪榚....好happy!!~
買左好多野,,,,之後番屋企....
6點幾....程姐call我w0....爆難得....
之後再同鴻傾計,,,,,
傾完之後,,我牙媽冇lala話晚飯要同D教會朋友去食w0...
佢都硬膠既....我緊係5去la...
之後我約左米奇係佢屋企附近食飯,...^^....啫係tko''
真係好人牙你...陪我^^
之後自己番屋企....行番去,,,,


i walked across an empty land
番黎果陣....經過好多地方,,,
值得回憶既地方,,,
我感覺好極端,,,
記得上次黎果陣...我好開心的..
我吾係孤獨一個行..






訪客留言 (返回 thriller 的日誌)


yo2102007 於 2008-10-20 07:16 PM 發表:
cM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sallylam0809 於 2008-10-20 06:52 PM 發表:
唔緊要啦`
可能下次你再行尼個地方會好開心呢`

仲有;
今日比你呃左落去陪你 \3/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 可能會既....但係感覺已經5同哂..
Posted at 2008-10-20 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bertha12 於 2008-10-20 06:37 PM 發表:
comment =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chungemily 於 2008-10-20 06:01 PM 發表:
c02ment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovejenny 於 2008-10-19 10:45 PM 發表:
cm=)唔緊要啦=)
回憶應該收埋係個心到做紀念.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係既...
Posted at 2008-10-20 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]