大家好
大家好...我叫小洪濰尼...屯天既人就知我係who...我既嗜好係爆籃(雖然我做唔到).....
thunderman00
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:2247
thunderman00
暱稱: 小熊濰尼
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
November 2020
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-06-03
•
日記
•
2010-01-21
•
正正
•
正
文章分類
•
全部
(28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 06 月 (1)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 12 月 (4)
•
2009 年 11 月 (1)
•
2009 年 10 月 (1)
•
2010 年 06 月 (1)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 12 月 (4)
•
2009 年 11 月 (1)
•
2009 年 10 月 (1)
•
2009 年 09 月 (4)
•
2009 年 07 月 (1)
•
2009 年 05 月 (1)
•
2009 年 03 月 (1)
•
2009 年 02 月 (8)
•
2009 年 01 月 (4)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
xVxKaReN
LVbb
charitychau
chanyy1318
lovebear123
VALMONT
KO199681
SusannaSo
wing_lee
queenie72020
lisachow1019
KaY_laaM
顯示全部(54)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 245
今日人氣: 1
累積人氣: 2247
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 2 月 12 日 星期四
sick....辛苦
分類:
未分類
今日本身諗住6點30am同老婆仔一齊番學....點知...一訓醒...就係咁嘔...s..我就冇番學..
唉...本身諗住好happy..點知...嘔...嘔嘔嘔....
唉......
發表時間:2009-02-12 08:11 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 thunderman00 的日誌
)
CrazyMeiBlog
於 2009-02-20 08:14 PM 發表:
你d甜言蜜語有d老土- -
in d啦-3-哈
c0mment
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kikipo456
於 2009-02-15 09:05 AM 發表:
1`
cM 4 U
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 thunderman00 的日誌
]