今日班籃..
我好好人咁幫e班打仙..
打波..有d仆街..
好似完全唔知自己d fd既存在
打班籃正係諗住自己好勁..因為有自己班d女同學係度
so call le
收啦..自己唔係好勁..
入左一球..女同學係度嗌嗌嗌
覺得自己好似好勁咁.
打學界唔見你咁勁..
似住自己大份就係到.撞人
好似好勁咁..你係大份..唔係大隻.
你同d班打個陣..
個一野..我一定會好好記住..
輸左..如何..你個班都唔顯得光彩囉..
你要記住你今日呢一下..
--------------------------------------------------
中有d人..
打唔到係到嗌嗌嗌..
收啦..
你唔好唔記得呀..
你大過我們嫁..
大過我們唔係問題..
你應該可以抄我們好多.
你都唔得呀..
算把啦你..
|