大家好
大家好...我叫小洪濰尼...屯天既人就知我係who...我既嗜好係爆籃(雖然我做唔到).....
thunderman00
暱稱: 小熊濰尼
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-03
日記
2010-01-21
正正
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 245
今日人氣: 2
累積人氣: 2244
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


不滿 分類: 未分類

今日班籃..

我好好人咁幫e班打仙..

打波..有d仆街..

好似完全唔知自己d fd既存在

打班籃正係諗住自己好勁..因為有自己班d女同學係度

so call le

收啦..自己唔係好勁..

入左一球..女同學係度嗌嗌嗌

覺得自己好似好勁咁.

打學界唔見你咁勁..

似住自己大份就係到.撞人

好似好勁咁..你係大份..唔係大隻.

你同d班打個陣..

個一野..我一定會好好記住..

輸左..如何..你個班都唔顯得光彩囉..

你要記住你今日呢一下..

--------------------------------------------------

中有d人..

打唔到係到嗌嗌嗌..

收啦..

你唔好唔記得呀..

你大過我們嫁..

大過我們唔係問題..

你應該可以抄我們好多.

你都唔得呀..

算把啦你..

 






訪客留言 (返回 thunderman00 的日誌)


die_4444 於 2009-09-28 10:08 PM 發表:
打多次.?.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yi95214 於 2009-09-28 09:46 PM 發表:
冷靜d!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2009-09-29 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ken1996329 於 2009-09-26 11:53 PM 發表:
如果唔係我支神水,
You had that day?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

比水喉水我..
都叫神水.
--0--
Posted at 2009-09-27 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bc_1996427 於 2009-09-26 09:51 PM 發表:
再一次cm...e家想打多次 !我想打到佢地無地自容 \ /

不過咁嘅時勢都冇人打架啦...早知draw foul

draw死佢地都好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都我講啦...xdd
完全同意你講既野..
 
Posted at 2009-09-27 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ts030162 於 2009-09-26 02:56 PM 發表:
算了..
好多人都係咁咖啦..
下左火先..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxz
 
Posted at 2009-09-27 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungst1996 於 2009-09-26 12:21 PM 發表:
Comment...
唔好咁火喇=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovebear123 於 2009-09-25 11:28 PM 發表:
-_-`
路過cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xVxKaReN 於 2009-09-25 11:28 PM 發表:
...算la.,唔好咁火la.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



benny07 於 2009-09-25 11:17 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bc_1996427 於 2009-09-25 10:19 PM 發表:
完全同意你講嘅野囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxz
Posted at 2009-09-26 01:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]