今日唔知點解好唔開心,,,咪打qooza lo,,,突然之間好嬲,,,諗番起所有出賣過我ge人,,,好想喊T^T,,, 但係諗番起如果我喊ge話,,,就會俾人睇唔起,,,我唔想咁樣俾人睇死= =唯有忍忍忍 跟住同G!nnY講一個鐘電話,,,無再諗起個d野,,,但係相信我呢一世都唔會唔記得呢d野