|
2009 年 3 月 11 日 星期三
|
殺死吳奇勳-,- |
分類: 未分類 |
今日牙;;;;;
瘀左六百萬次=[
殺死吳奇勳牙/3\
咁英文堂啦````
有個所謂既接龍比賽-_-*
咁就由1)吳奇勳,2)鄧朗天同3))馮betty
鬥Miss.Kam;>
吳奇勳講左句-0-"
last christmas,i saw kent and tiffanie shopping japan(.\/.怒)
有衝動沖出去殺左佢>3<
之後同Alto妹present-,-
把attractive讀成attackive_T3T
全班係到笑.自己係到笑x)
h&c堂又死左'3'
點解簡太講D野樣樣都關於某先生-,-
黑人憎=(
lunchtime=]被人屈*v*
我唔係鐘意所謂既"嘟嘟"牙
成日無啦啦起鬨xD'
點解你變到咁架??=(
你係唔係做緊卧底-,-{白痴}
話我變衰牙麻,,,唔係你;<
牙心話要坦白;;;;
我做唔到.你都做唔到
多謝牙心同我傾咁耐牙=]~
好啦--再見<3
無啦啦變了高智能-w-
|
| 發表時間:2009-03-11 10:27 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 2 日 星期一
|
無啦啦當了韋小寶-______________- |
分類: 未分類 |
今日都幾得閒;;;;;
所以就打blog喔:)
聽日有IS test=[
唔記得拎書返屋企XD
*今日Fish生日.先加一句生日快樂=p
之後D堂冇咩特別囉v3v
呼````係一件好事^^
中文堂T3T調左位牙鳴;<
質素直線下降-3-
唔該哂鄧先生既幫忙,3,
感激萬份=D
又瘀了一次=/////////////////=
被人點出去讀書>3<
唉T_T
轉左飯商喇-,-
幾好架?!{唔知woR}
數學點了出去做數-w-
岩左牙=]
放學被人叫了做韋小寶XD
因為{廢話十萬堆}
有7個甚麼甚麼''3''
一一解釋=p
-信先生-,-
-阮璟璟的
★★★★★★★ ★★★★★★★
-卡卡哥-,- -黎生-,-
-誰的?!{呵呵,,,鄒fangfang知喇} -1是cloris,2是馮c嵐
★★★★★★★ ★★★★★★★
-文r-,- -fun生-,-
-唔好玩啦,,,邊個架麻 -徐詠琳xD
★★★★★★★ ★★★★★★★
-小肥-,- -有個性-,-
-像我表弟多 -下,,,
★★★★★★★ ★★★★★★★
好啦<3
最後打了人-x-
再見=]
|
| 發表時間:2009-03-02 10:22 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 42 | »
|
| «‹ April 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|