| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 7 月 30 日 星期六  |
| Lucky Day* |
分類: 未分類 |
嘩嘩嘩
琴晚我開心到訓唔著呀
你問我點解
咪因為力申今日黎大埔做funtion囉
今日比平時早起身
我開電腦check下Ms陳覆左我個E-mail未
佢覆左喇....
我開心到嗌左出黎呀
之後我就上SE個網到做左一陣
做左一陣
我1:30就出門口喇
嘩.....o個陣已經好多人喇
我搵左個靚位企定定等力申
到左兩點幾
人潮開始出現
力申真係好勁呀
短短出道5年
已經出左好多隻碟~~
到左3點
我係企近邊邊位
我已經俾d人活埋左
力申出場喇
佢同成場ge Fans打招呼
嘩.....我已經開心到爆喇
到佢唱ABC君o個陣
我個咀已經笑到合唔埋喇
我ge視線,成場都冇離開過力申
之後玩遊戲
力申好有風度呀XDXD
佢又做set up,掌上壓,鴨仔跳
仲有呀,佢做埋游水四式添呀
最後仲要吹埋氣球
但係佢只用左55秒咋
佢好勁呀!!!
玩完呢個遊戲之後
有d Fans同記者話影唔到相
佢就做多次d動作俾佢地影
一句怨言都冇呀
力申佢成日都笑
又做埋d好好笑ge動作
真係好呀!!!!!!
個死人MC好賤格呀
我好憎佢呀
玩完遊戲
力申要做訪問
陣間就簽名
其實我想睇埋佢架
但係因為我要番屋企做家務就要走喇
真係慘喇
感想:
我今日見到力申真係好開心呀
開心過Math考試合格
開心過一d無謂人請我去睇戲
開心過去Switzerland旅行呀
|
|
|
丫飯 於 2005-07-31 10:44 PM 發表:
|
網主回覆
re:小飯飯
我梗係冇傻到啦
我見到佢咁開心
傻左就會好魚架嘛
咁咪好唔抵囉 Posted at 2005-08-01 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀怡 於 2005-07-30 09:54 PM 發表:
我黎左啦∼你見到方力申就好啦...你都好鍾意佢下喎∼^^就發癲個隻∼^^我都好鍾意佢架...不過冇你咁瘋狂o既∼^^好啦∼我第日再黎丫...88
|
網主回覆
re:牙怡
好歡迎你黎呀.....多d黎喎
其實我都唔係好瘋狂姐
我都係第一次出funtion
(因為阿媽唔俾,如果佢俾,我次次funtion都出呀)
我今日見到力申,我真係開心到癲左呀 Posted at 2005-07-30 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|